פרופ' גמזו בריאיון: "אין מה להיבהל ממוטציות, אנחנו מתחסנים"

    אסתי פלד No Comments on פרופ' גמזו בריאיון: "אין מה להיבהל ממוטציות, אנחנו מתחסנים"

    פרויקטור הקורונה לשעבר פרופ' רוני גמזו בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מתייחס להישג של ישראל בפתיחת המשק כמדינה המחוסנת הראשונה בעולם, "יש לנו חומת מגן שעוצרת את אפקט ההדבקות". על הטיפול במגיפה, "לא הייתי משנה כלום, לנצח מגיפה אתה צריך את הציבור איתך, שישתפו פעולה. עם זה בהחלט נכשלנו"

    צילום: פלאש 90
    21:25
    01.05.24
    אבי בלום No Comments on ח"כ ביסמוט: "אנחנו משחקים לידי האויב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרויקטור הקורונה לשעבר, פרופ' רוני גמזו מנהל בית החולים 'איכילוב' התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת איתי גדסי והתייחס להישג העולמי של ישראל שנפתחת ראשונה בעולם, גמזו אמר באופטימיות כי השנה נחגוג פסח ללא מגבלות, "אפילו אחרי מסיבות פורים, יש צלילה בתחלואה. הכול בזכות החיסונים והמחלימים".

    "אנחנו הראשונים בעולם שפותחים את ההגבלות. יש לנו חומת מגן, שעוצרת את אפקט ההדבקה. המסעדות נפתחות ואין התפרצויות, כי כולם מחלימים" אמר פרופ' גמזו.

    פרופ' גמזו לא נבהל מהחשש התמידי ממוטציות חדשות, לדבריו, "אין מה להיבהל מהווריאנט, אנחנו מתחסנים. צריך לאפשר לישראלים להיכנס לארץ, ועם כמובן בדיקות בכניסה וביציאה".

    על הטיפול במגיפה אומר גמזו, "לא הייתי משנה כלום, לנצח מגיפה אתה צריך את הציבור איתך, שישתפו פעולה. עם זה בהחלט נכשלנו, כי הממשלה הייתה פריטטית ומפולגת. זה פגע באמון הציבור, ובגיוס הציבור".

    על הכעס של חסידי ברסלב על איסור הטיסות לאומן והמכתב ששיגר לנשיא אוקראינה בעניין אמר גמזו, "באומן היה לנו אי הצלחה הסברתית מסיבית. כי זה אירוע קדוש, אבל אתה יודע שאי אפשר לשמור שם את ביטחון המשתתפים. זה כואב לי, והייתי רוצה שהם יבינו, היה לי קשה לקבל את ההחלטה הזאת. זה ראש השנה ויום כיפור. ועכשיו יש מחוסנים ומחלימים".

     



    0 תגובות